Alkusanat :D
Joo eli aattelin ny alkaa kirjottaa blogia kaverini ponista. Ponin kanssa puuhailemme viikonloppuisin eli postauksia tulee harvoin. Blogin aloittamista olen suunnitellut jo pitkään, mutta ajattelin että se olisi turhaa nyt talvea kohti, koska talvisin en näe ponia kovin usein! Kesää odotellessa taas, jotta postauksia tulisi useammin (; No huhhuhuh, tulipas kiva tarina, iha itteeki naurattaa :D mut joo, koittakaa kestää noit.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti