No kentälle mentäessä lähti jo laukkaan eli virkeä oli. Hyvä että sai käynnissä pideltyä. Alkuverkan jälkeen Siru hyppäsi ja minä menin hetken tasaisella ennen hyppäämistä. Santtu oli koko ajan energinen ja hypyt sujuivat sen vuoksi hyvin. Siru harjoitteli johtamista, tosin huonolla menestyksellä. Kerran Siru sieltä selästä alas mätkähti, poni kun possu oli.
Ratsastuksen jälkeen poni sai iltaruuan ja jäi karsinaan.
Lauantaina Santtu oli todella likainen ja takapuoleen jäi harjauksen jälkeenkin ruskea läikkä. Ratsastaessa poni oli ihan energinen. Menin aluksi väistöjä ja ympyröitä, jotka sujuivat ihan kivasti. Hyppäsimme vähän aikaa sarjaa jolla Santtu ja minä meinattiin kaatua, lopputuloksena se että istuin maassa. No sitten Siru ratsasteli ponia ja Santtu pukitti Sirun alas. Päätettiin sitten lähteä maastoon. Maastossa poni oli super. Kerran Santtu vaivautu jopa pukittamaan, muuten meni upeasti. Siru meinasi tippua laukassa ja ratsasti puuta päin. Siellä metsässä sitten seikkailtiin jonkin aikaa ja hypättiin pari kertaa yhen miniesteen yli. Siru kiipeili ponilla vähän.
Illemmalla lähdettiin hakemaan Oonaa vaunualueelta missä joku mummeli tuli raivoomaan meille siitä että Cara ei saa olla vapaana. Ja eihä me oltu huomattu et Cara seuras meit ni ei ollu ees hihnaa mukana. No siinä sitte päästettii poni vapaaks ja laitettii riimunnaru Caralle. Santtu seuras onneks kiltisti. Oona ei kuitenkaan ollu viel tullu ni lähettii takaspäin. Poni meni nätisti ilman suitsii ja ohjii...
Sunnuntaina pestiin Santtu ja laitettii loimikerros päälle ja mentii taas hakee Oonaa. Tallil laitettii sit poni vaa nopeesti kuntoo ja mentii kentälle. Poni pukitteli taas pitkästä aikaa tooosi paljon. Oona meni alkuverkan tasasel ja Siru taas hyppäs. Menin ponil kans hetken ennen ku lähettii maastoo. Maastossa poni oli taas nätisti ja laukkailtii siel vähä. Pari kertaa mentii se estekki ku poni innostu. No sain sitte ''hyvän'' idean lähteä Oonaa Sirun kanssa pakoon, mutta oliha se Oona ja Santtu meit nopeempii ja sai kiinni jahdattuaan meitä hetken metsäs. Nauraa hekotettii koko aja. Tallis laitettii ponille loimi ja vietii sit tarhaan.
Sori videolaatu :/