sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Hiekassa sukeltelua

Viikonloppu meni mukavasti ratsastellen ja ohjasajaen. Irtohypytystäkin kokeiltiin taas hetken tauon jälkeen, ja poni ei pompannut kuin 80cm...

Lauantaina mentii päivällä jotain epämääräisiä esteitä ja poni oli aika veltto. Mun pikkusisko Ida meni Santulla hetken käyntiä ja poni oli siin iha rauhallinen. Oikeestaa mä menin Santul kouluu ja Siru hyppäs. Siru kans lens kerran tos päiväl ja illemmal se sukels uudestaa. Santtu oli aika makkara tos päiväl, mut illal se tykitti.
Sillo illal pidin Sirulle tuntii, aiheena siirtymiset ja käännökset. Otettii siihe harjotuksee mukaa puomit ja miniesteet. Eli oli aika koulupohjasta. Tallist poni päätti karata ku ovi oli jääny auki. Siinä sitte juoksee ponin perää pellolle, ku kopukka karauttelee häntä pystys sinne. Kelattii siin et mite tommone miniotus voi päästä nii kovaa... No lopputulos oli sit se, että ei me sitä ponii kiinni saatu, ite se tarhaansa ryömi. Se oli oikeestaa aika huvittavaa, ku se meinaa jäädä aitaan jumii. Tarhasta se anto helposti kiinni. :D

Sunnuntaina ohjasajettii aluks ja Santtu oli iha erimieltä asiasta. Takapää lenteli minkä kerkes ja ympyrää pyörittii.. Osas se kummiski hyvinki mennä. Laukkaki meni paljo paremmi ku aiemmil kerroil. Siru ratsasteli aluks ponilla ja hyppäs jotai pikkusii. Mut sit poni oli ovela ja sai sen taas vaihteeks sukeltaa sinne hiekan sekaa. Sitä sattu päähä ja minä ja Jassu mentii sit hakee poni takas. Oltii iha varmoi et Elli saa Santult kyytii, mut onneks poni oli luovuttanu ja juossu tallille.
Jassu meni kans Santul ja se meni muute iha kivasti mut poni ei nostanu laukkoi ja se puski portille. Kääntyminenki oli sitä ja tätä. Hypyt niilt meni hyvin. Jassu tippu vissii kaks kertaa, ja joka kerta poni karkas. Kiinni se anto iha kivasti. Mä en onneks tippunu... Menin vaa puomei ja kouluu, ylläripylläri.... :D
Irtohypytykses poni oli iha mahoton. Se ei hypänny ku tosiaa sitä 80cm ku normisti se menee helposti 110cm. Nyt se vaa tais olla tavallist väsyneempi. Hyppäs se kummiski iha kivasti (:

Sitä ei huvittanu :'D



Osaa se hyvinki mennä (:




Ei kommentteja: