sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Vihdoin satula !

Eli kuten otsikosta huomaa, Santtu sai vihdoin ja viimein uuden satulan. Edellinen satula taisi hajota viime keväänä ja kesällä hetken ajan käytössä ollut satula oli liian iso.

Lauantaina Oona liikutti ponin. Se oli ollut ajamassa.

Nyt sunnuntaina Siru oli ratsastamassa ponilla ja poni oli ollu ilmeisesti iha kiva, mut Elli oli taas ärsyttänyt ja tallissa oli mutustanut suitsiaan :DD

Mutta nyt takas satulaan (:

Tämmönen se uus satula on (:

ja tällänen teddyalusta siihe


ja vielä tämmöne suojus

kesältä vielä yks kuva (:

Anteeks tosi sekava postaus...