Lauantaina Oona liikutti ponin. Se oli ollut ajamassa.
Nyt sunnuntaina Siru oli ratsastamassa ponilla ja poni oli ollu ilmeisesti iha kiva, mut Elli oli taas ärsyttänyt ja tallissa oli mutustanut suitsiaan :DD
Mutta nyt takas satulaan (:
Tämmönen se uus satula on (:
ja tällänen teddyalusta siihe
ja vielä tämmöne suojus
kesältä vielä yks kuva (:
Anteeks tosi sekava postaus...



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti