Jätettiin ajon jälkeen sisään syömään.
Lauantaina oli tarkoitus käydä viimeisellä ratsastuksella, mutta satoi liikaa joten ei menty. Puolilta päivin mentiin kuvaamaan heppoja ja otettiin Santtu sisälle siistittäväksi. Harjattiin pahimmat kurat pois ja laitettiin loimi niskaan.
Käytiin samalla vielä köpöttelemässä pihalla vikaa kertaa ponin kanssa. Kentällä kumpikin meistä ratsasti pienen pätkän, jonka jälkeen vietiin poni takas tarhaan.
Joskus kolmen aikaan saapuivatkin sitten ostajat.
Siru haki ponin tarhasta ja otettiin käytävälle. Siinä laiteltiin ponia kuntoon ja menin sitten mukaan kärryille näyttämään reittiä. Poni sikaili vähän ja meni aika laiskasti. Hoitaessa oli kyllä todella kiltisti ja eipä sitä ostopäätöstä tarvinnut kauaa vissiin harkita.
Lastauksessa Santtua vitutti ja ei suostunut menemään kyytiin. Poni kun on tottunut vain traikkuihin ja nyt piti mennä pakettiautoon. Taisteltiin siinä hetki ja lopulta poni hyppäs sisään... Rapsuteltiin Sirun kanssa vikat rapsutukset ja lopuksi Santtu vielä hirnui.
Anteeeeeks erittäin sönkkö teksti, mut ei oo fiilistä kirjottaa.
| Suostuttelua... |
| Vikat rapusutukset :'( |
Ja nyt vielä tähän loppuun, Santtua en tule näkemään tod.näk. enää ikinä, sillä ajomatkaa on n. 4-5 tuntia.