Sunnuntaina mentiin Santulla esteitä ja tunti ''vähän'' venähti...
No kuitenkin hoitaessa poni oli tosi kiltisti ja se oli myös yllättävän puhdas. Eli heitettiin vaan kamat niskaan ja mentiin kentälle. Kentällä oli aluksi todella energinen ja heitteli takapäätään koko ajan. Alkuverkat mentiin pitkästi ja koulutyyppisesti, eli väistöjä ja avoja. Poni hyppäsi kiltisti ja lopuksi tuli hyvin tuntumalle ja ratsastelin eteen-alas.
Tallissa otettiin kamat pois ja jätettiin mussuttamaan kauransa.
Tänään (maanantaina) rakennettiin aluksi ns. agility rata jota taluteltiin hetki. Santtu tykkäsi (:
Sitten haettiin nopeasti satula selkään, mutta ei otettu suitsia. Ilman suitsia poni oli paljon rennonpi ja kuuliaisempi ratsastaa. Mentiin koulua ja jotain muuta ihme sähellystä.. :D Oli aika kevyt tunti.
Ensi vkl Santtua tullaan katsomaan ja ostajat ottavat traikun mukaan, eli jos ostopäätös tulee Santtu lähtee heti.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti