Moikka! Sulla on ollut Santtu käytössä ja osaat varmaan kertoa menisikö ori pikkuväen talutteluponina? Etsiskelen sellaista ja omistajansa kertoi mahdollisuudesta saada se ostaa, kun siirtyy eläkkeelle ravikehistä. Minulla on yksityinen luontopainotteinen perhepäivähoito, mihin etsin miniponia :)
Heippa, jos Santtu ei ole tässä vuodessa muuttunut se sopii aivan varmasti! Käytimme Santtua itsekkin muutaman kerran talutuksessa ja moitteettomasti toimi :)
2 kommenttia:
Moikka!
Sulla on ollut Santtu käytössä ja osaat varmaan kertoa menisikö ori pikkuväen talutteluponina? Etsiskelen sellaista ja omistajansa kertoi mahdollisuudesta saada se ostaa, kun siirtyy eläkkeelle ravikehistä. Minulla on yksityinen luontopainotteinen perhepäivähoito, mihin etsin miniponia :)
Heippa, jos Santtu ei ole tässä vuodessa muuttunut se sopii aivan varmasti! Käytimme Santtua itsekkin muutaman kerran talutuksessa ja moitteettomasti toimi :)
Lähetä kommentti