torstai 10. toukokuuta 2012

Uusi hevonen, uusi blogi !

Ajattelin nyt laittaa tänne linkin uuteen blogiini, joka kertoo Kassun kanssa puuhailusta.
Eli siis jos jotain vanhoista lukijoistani kiinnostaa käydä kurkkaamassa ja miel. alkaa lukemaan uutta blogiani

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Moikka!
Sulla on ollut Santtu käytössä ja osaat varmaan kertoa menisikö ori pikkuväen talutteluponina? Etsiskelen sellaista ja omistajansa kertoi mahdollisuudesta saada se ostaa, kun siirtyy eläkkeelle ravikehistä. Minulla on yksityinen luontopainotteinen perhepäivähoito, mihin etsin miniponia :)

miraa- kirjoitti...

Heippa, jos Santtu ei ole tässä vuodessa muuttunut se sopii aivan varmasti! Käytimme Santtua itsekkin muutaman kerran talutuksessa ja moitteettomasti toimi :)