maanantai 12. maaliskuuta 2012

Syöksylasku

Oltiin Sirun kanssa liikuttamassa Santtua nyt sunnuntaina ja eilen lauantaina. Virtaa taas riitti.
Lauantaina aloitettiin päivä viemällä poni pellolle kuvattavaksi. Sähellettiin siellä jonkun aikaa ja ihme kyllä tuli ihan kivoja kuvia.
Siitä mentiin sitten maastoon Selinan kanssa. Siru meni Haralla, mä Santulla ja Selina Faxilla. Jätit olivat liian hitaita ja jouduttiin koko ajan ponin kanssa hidastella. Tein muutamia pohkeenväistöjä tylsyyteen. Ravia ei menty paljoa, tosin ne pätkät mitä mentiin poni oli todella reipas. Laukkasin yksin vähän. Mentiin melkein koko matka käyntiä teiden liukkauden takia. Säikähti tallin pihassa kun tultiin ja katolta tippui lumet.

Illalla mentiin vielä kentälle ja päätettiin hypätä. Santulla ollaan viimeksi hypätty yli kuukausi sitten, joten intoa riitti. Aluksi verkkasin kuitenkin väistöillä, siirtymisillä, avoilla ja etuosakäännöksillä. Pakko työskennellä sitä kouluakin. Santtu hyppäsi kivasti, kunnes Elli tuli häiritsemään. No lopputulos oli että poni pudotti esteen, puomi jäi jalkojen väliin ja sitä seurasi syösy maahan. Siru jäi Santun alle, onneksi kumpaakaan ei kuitenkaan sattunut ja poni nousi heti ylös. Ne hyppäs vielä sen esteen muutaman kerran ettei jää mitään kammoja. Ja jotenkin taidolla Siru tippui vielä kerran :D menin loppuverkat.

Sunnuntai alkoi ylläriylläri taas pellolla kuvaamisella. Rämmittiin siis taas pellolle ja kuvailtiin siellä, Santtu muuten taitaa olla koira.. ? :D
Myöhemmin mentiin ratsastamaan ja poni oli aluksi ihan mahoton. Hermot meinasi mennä kun edes yksinkertaiset jutut eivät onnistuneet. Onneksi parani koko ajan ja lopuksi oli todella herkkä ja rento. Mentiin siis koulua ja pari kertaa C:1 rata. Laukoissa pukitteli jonkin verran, muuten kiva.

koira...?!



 

 

 

 





Ei kommentteja: