Aattelin nyt ilmottaa tännekki että Santtuhan on ollut myynnissä jo pitkään ja nytten sitä ollaan tulossa katsomaan ostoaikeissa.
Eli ponia tullaa katsomaan 14.4 tai 15.4 .
Laitan nyt vielä pari kuvaa ettei tää iha tylsäks jää (:
anteeks erittäin epäkiinnostava ja tylsä postaus =)
1 kommentti:
Ei sitä saa myydä ): se on iha liia tärkee, sen kans on aina hauskaa ja se osaa piristäääää ! jos se ny ostetaa, ni sit meiä perus pillityskohtaus venyyki vähä pidemmäks.. ); ♥
Lähetä kommentti