sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

):

Aattelin nyt ilmottaa tännekki että Santtuhan on ollut myynnissä jo pitkään ja nytten sitä ollaan tulossa katsomaan ostoaikeissa.
Eli ponia tullaa katsomaan 14.4 tai 15.4 .

Laitan nyt vielä pari kuvaa ettei tää iha tylsäks jää (:




anteeks erittäin epäkiinnostava ja tylsä postaus =)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ei sitä saa myydä ): se on iha liia tärkee, sen kans on aina hauskaa ja se osaa piristäääää ! jos se ny ostetaa, ni sit meiä perus pillityskohtaus venyyki vähä pidemmäks.. ); ♥