Enne ratsastusta vastoinkäymisenä oli se et poni oli iha likane ja tallis ei ollu lämmintä vettä. Siinä sitte odotellaa et Sirun isä tulis lämmittää vettä. No vesi lämpenee puolisen tuntii, ja siin välis harjailtii ponin harja ja häntä siistiks.
Aluks Oona meni käyntii ja vähä ravii. Sit Siru meni sarjaa ja todettii et poni ei nosta jalkojaa kunnol, ilma et esteen edes o puomi. Niimpä sit harjoteltii matalil esteil ponnistuksii ja ne alko menee iha kivasti. Päätettii sit jatkaa estetyöskentelyllä lopputuntiki. Ite lähinnä kuiteski laukkailin ja ravailin ponil. Muutama hyppyki hypättii. Mut Siru kummiski innostu hyppää iha kunnol ja sit se hyppäs 80cm okserii Santul ja puhtaasti meni. Sit mä loppuverkkasin ponin. Ainii, koirat päätti ottaa työksee meijä häiritsemisen.
Illemmalla minä ja Oona mentii ajaa poni. Santtu oli taas tosi likane, mut saatii se ees jotenki siistiks. Käytii ajamas tulvis, sähkäri ja vähä matkaa yksärist. No poni päätti olla nätisti, mut oli aika laiska. Yksäril ollessa me ei menty kovin pitkälle, ku sielt kuulu pelottavii crossipyörän äänii. Siin ku niit kuunneltii ja ravailtii poispäin sielt tuli joku pyöräilijä vastaa ja saatii iha kauhee sätky. Hyvä ettei alettu kiljuu ku se tuli sillee puupinon takaa. Se vasta huvittava reissu oliki ja naurettii sille jälkeepäin :D
Sunnuntain kävin yksin ajaa Santun ja poni oli tooosi reippaal tuulel. Ei meinannu hidastaa kunnol, mut totteli kummiski. Auto sit tuli vastaa koko 2km tiel just siin kohtaa mis ei pääse menee kärryil ja autol samaa aikaa. Santtu ei halunnu seistä paikallaa ja meinas peruuttaa ojaa. Selvittii onneks siit tilanteest kunnial, tosin punasel naamal :DD
80cm okseri
Laukkailuu (:
venyyvenyy :D
Sarjalta :D
Koirat häiritsemässä
Viime ajokerralt ku nyt ei tultu otettuu kuvii :'D
Anteeks näitte kuvie huono laatu, videolaatua (':
3 kommenttia:
Putosko Siru muute siin 80 cm okseris, ko mä olin jo häipyny sillo ? :D:D:D
Kerranki oli poniki aika kiltist o.o (y)
Dääm.. aina pitää mennä syömää väärää aikaa ._.
Ei pudonnu (: ja joo nii oli, ei possuillu melkee yhtää :DD
o.o
mä ois luullu et putos, vaik se onki varmaa ainoo joka osaa hyppää santul kunnol :D:D:D
janii-i, aina ko mä oon o pakko vittuilla, sitko häivyn ni iha kiltist c;
Lähetä kommentti